Älskar spansk mat

Blev en sen natt för mig, fastande i boken och blev absolut inte trött! Lite innan tre kom föräldrarna hem och då hade barnen sovit i iaf fem timmar. Så mkt egentid där :) Somnade nog inte förrän fyra halv fem i morse tror jag så det har resulterat i att jag vart hur trött som helst idag. Men men. Följde med till något ställe inte så långt härifrån idag iaf och vi käkade lunch där. Hur gott som helst. Pan con tomate y ajo, sen en grej jag glömt vad det heter men man kan ha ost, skinka, kyckling m.m i och så friterar man typ något och så. Hur gott som helst iaf! Sen lite olika fiskrätter, smakade lite på en men inte så jättegott och så mini bläckfiskar och sallad. Mumma va gott det va! Två öl till det också och utsikt över havet och stranden! :)) Solen lös och det var underbart varmt och skönt.

Gick till ett litet mysigt hotell med värsting utsikten och kollade priser och grejer. Ett hotell som kanske pappa och Helene ska bo på. Vem vet? Jag skulle iaf vilja bo där kan jag säga er.

Duschat och pratat på skype med lite folk hemifrån och nu blir det snart film eller snart vet jag inte men vi hyrde film idag iaf. 



Kommentarer
Postat av: frida Paris

sv; försökte bara vara lite trevlig, men det funkade tydligen inte, ber om ursäkt för det!

2011-04-02 @ 23:09:22
URL: http://fridaparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0