Allmänt

Har vart väldigt dålig på det där med bilder ett tag nu igen, därför tänkte jag slänga in några nu från veckan som gått! 

Va ju som sagt på lite minipicknick med barnen i torsdag! 


Vi målade


:)


Lekte med A


Vid någa stora härliga palmer


Max och jag va ute i fredags och lördags. Upptäckte då att det blinkar vid några grejer som sitter i vägen haha.


A är så nöjd när hon får stå på fötterna! Snart är hon på g med krypningen också! 


Idag, måndag, ny arbetsvecka och idag är det lång dag för mig som gäller. Får se va vid hittar på. Blir nog iaf lekparken en sväng ikväll när solen är lite svagar. Annars blir det väl poolbad och så. Jag ska även laga mat idag och då blir det en köttgryta :)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Hjälp mig vinna en macbook air, allt du behöver göra är att klicka på länken http://www.studeravidare.se/bloggc?id=11qxc4k0fbk

2011-08-29 @ 18:22:10
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0