Båtresan och huset

Dag 1 - båtresan
Gick bara bra. Vi gick till vår hytt, la oss och sov några timmar och sedan hoppade vi på bilen igen för att åka till Banyalbufar på Mallorca. Jag fick typ värsta allergianfallet när vi skulle sova, näsan började rinna och jag nös och nös hela tiden. Men även de blev bra til slut och jag fick några timmars gungig sömn.Efter
Efter tre timmar i bilen var vi framme i Valencia och I började gråta för vi hade ju faktiskt sagt att vi skulle till Mallorca och hon ville inte till Valencia haha. Men båtresan gick bara bra. Vi gick till vår hytt, la oss och sov några timmar och sedan hoppade vi in i bilen igen för att åka till Banyalbufar på Mallorca. Jag fick typ värsta allergianfallet när vi skulle sova, näsan började rinna och jag nös och nös hela tiden. Men även de blev bra til slut och jag fick några timmars gungig sömn. Det hade tydligen varit jättegungigt ett tag där på natten men det märkte inte jag för jag sov ;)

Stannade åt frukost på ett café för att sedan åka vidare till huset som jag ÄLSKADE från första stunden. Herregud va häftigt. Fyra våningar. Längst ner tv, soffa, kök och liten toalett. Detta är nyrenoverat. En våning upp två sovrum och ett lekrum. Ännu en våning upp föräldrarnas sovrum, garderober + ett nyrenoverat fräscht badrum. Ytterligare en våning upp tvättrum m.m och takterrass med havsutsikt och kvällssol. Helt underbart och jag älskade det verkligen.

Vi fick träning under dessa veckor av alla dessa trappor med tanke på att vi inte har några hemma i Aguilas haha. Käkade mat ut på en god restaurang, gick hem sov siesta och efter det gick M och R och handlar och vi andra tre satte oss och kollade på film. Skapligt slitna!


Lekrum med så jäkla mkt leksaker va! Herregud!


Tredje våningen


Lite av badrummet


Takterrassen


Utsikten


Sötisarna



Kommentarer
Postat av: Jenny

hej! :)

Idag fyller min mormor 90 år! Vill du ge henne ett grattis? ♥



http://photochey.blogg.se/2011/august/mormor-90-ar.html#comment

2011-08-05 @ 13:56:43
URL: http://photochey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0