Filmkväll

Idag är föräldrarna på bio så I och jag har filmmys här hemma med popcorn och filmer. Först såg vi pippi och nu är vi inne på Mamma Mia för andra gången idag! Har fåt henne att gilla den och det är jag glad för för jag blir så himla glad av den men ibland är det lite mkt av den haha.

Vi kollar på den mellan 3-4 gånger i veckan haha ;) Men vad gör man inte, hur många ggr har vi inte kollat på Barbie i Svansjön, Prinsessan och grodan, Pippi, Toy story och allt vad vi tittar på! ;) 

Så nu fortsätter vi att kolla filmer :) 



Kommentarer
Postat av: johanna

Mamma mia är en av de bästa filmerna som finns tycker jag:) Jag kan också se den hur många gånger som helst..man tröttnar inte:P kram



Pa: Vill du få presentkort på kläder helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar och vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna superbra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

2011-08-19 @ 10:24:54
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0