Galna partynätter i Magaluf

Tre sjukt galna dagar i Magaluf
Shit, vet inte ens vart jag ska börja och hur jag ska berätta dessa dagar på världens festställe. Börjar och inleder första kvällen med en karatefylla, blåmärkne, bulor och grejer. Fortsätter med att inte kunna röra mig ur sängen förrän sent på eftermiddagen och inte kunna äta eller drick något förrän runt 20 på kvällen. Då menar jag verkligen att det inte gick, kunde inte ens dricka en klunk vatten typ. Då är de illa men va värt det! Tacokväll på Vistasol och vidare till Oas för fribar och jag med fribar, det säger ju bara en grej. haha. Träffade tre stora gäng med norska killar varje dag som jag umgicks med på kvällarna och gick ut med. Skittrevligt folk så det var kul :) Blev en dag på stranden och lite käk med Hilda också och efter det träffade jag ytterligare fler norska killar på stranden som jag va ute med sista kvällen. kul kul! Alla blev helt chockade när jag sa att jag va där i tre dagar bara och själv. Så alla ville ju va med mig bara för de tkt synd om mig så va inte ensam något alls typ. haha. Ja, bulor, blåmärken, bett, fyllor och mkt mkt mer. Nu har jag festat tillräckligt, nu kan jag hålla mig till jul typ ;)
Familjen hämtade mig på onsdagmorgonen runt tolv och då åkte vi till aqualand och badade och lekte lite, jag va ganska så lugn eftersom att jag fortfarande var full typ men de gjorde inget. Sov lite på vägen hem och efter det var jag barnvakt på kvällen/natten. Ines och jag la oss högst upp i föräldrarnas säng och kollade på film och sov hur skönt som helst.
Shit, vet inte ens vart jag ska börja och hur jag ska berätta dessa dagar på världens festställe. Börjar och inleder första kvällen med en karatefylla, blåmärken, bulor och grejer. Fortsätter med att inte kunna röra mig ur sängen förrän sent på eftermiddagen och inte kunna äta eller drick något förrän runt 20 på kvällen. Då menar jag verkligen att det inte gick, kunde inte ens dricka en klunk vatten typ. Då är de illa men va värt det!

Tacokväll på Vistasol och vidare till Oas för fribar och jag med fribar, det säger ju bara en grej. haha. Träffade tre stora gäng med norska killar varje dag som jag umgicks med på kvällarna och gick ut med. Skittrevligt folk så det var kul :) Blev en dag på stranden och lite käk med Hilda också och efter det träffade jag ytterligare fler norska killar på stranden som jag va ute med sista kvällen. kul kul! Alla blev helt chockade när jag sa att jag va där i tre dagar bara och själv. Så alla ville ju va med mig bara för de tkt synd om mig så va inte ensam något alls typ. haha.

Hann med att träffa några av alla jag ville träffa iaf så det var trevlans :) Men skulle absolut inte palla säsonga där, fattar inte hur folket som är där orkar! Aldrig i livet att jag skulle det. Känner mig verkligen klar med det festandet. Så är det! Börjar ju bli gammal. Fyller ju hela 21 år om en månad. Shit!

Ja, bulor, blåmärken, bett, fyllor och mkt mkt mer. Nu har jag festat tillräckligt, nu kan jag hålla mig till jul typ ;)
Familjen hämtade mig på onsdagmorgonen runt tolv och då åkte vi till aqualand och badade och lekte lite, jag va ganska så lugn eftersom att jag fortfarande var full typ men de gjorde inget. Sov lite på vägen hem och efter det var jag barnvakt på kvällen/natten. Ines och jag la oss högst upp i föräldrarnas säng och kollade på film och sov hur skönt som helst. 

Bilder från dessa dagar har jag såklart inte då jag inte har någon kamera som fungerar och mobilen hade jag väl ingen tanke på! Det var galet kul iaf! Men var sliten till söndagen samma vecka så det tog på krafterna och eftersom att jag inte är så van längre heller.



Kommentarer
Postat av: Ine Soleim

Så fett! Håper du hadde en fin tur dit <3 Miss u!

2011-08-09 @ 15:12:31
URL: http://www.skapsamen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0