Gott och blandat

För det första, i usa är det nya att när man målar naglarna så målas en nagel i en annan färg. Varför? Är det så i Sveirge också ni som bor där? I Spanien har jag inte sett någon med det iaf, man kanske skulle testa, ser ju inte jättekonstigt ut måste jag ju säga!



Detta funderar jag bara på för jag sitter här med två veckors gammal fransk manikyr och väntar på att det ska försvinna då jag inte orkar gå till mercadona och handla för att det är för varmt. ;) Men snart är det ett måste tyvärr! haha.

Det är även många som målar nagalarna i vitt nu. Det är något jag aldrig riktigt tkt om men börjar vänja mig vid att se massa folk med det nu. Ser fram ut om man är lite brun också, kanske skulle testa även det någon dag ;)^

En annan sak. Har ni någonsin misslyckats med att poppa popcorn i micron? Jag menar inte att det blir brända och så även att man kan säga att man misslyckas då med. Jag menar att det inte börjar poppa och det blir inte en popcorn. Det har hänt mig, TVÅ ggr! Detta var på Mallorca, hatade deras micro som var där, långsammare får man ju leta efter. La in en påse med popcorn och den började aldrig poppa efter 4 minuter kände jag fan va konsitgt, öppnade och där låg den lite varm bara men lika platt som innan och detta hände alltså två dagar på rad haha. 

Men jag vet nu att det inte var mej det var fel på utan micron för här hemma funkar det galant och då är jag kung på att poppa popcorn. ;)

Lite funderingar och tankar så här en tisdagseftermiddag innan jag slutar jobbet och ska sova siesta! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0