Halvvägs

Nu har jag typ vart här ett halvår och har nu lika lång tid kvar vilket jag bara ser fram emot! :) Annars då, jo igår kväll hade vi hyrt film vi skulle titta på men M och jag blev kvar ute och fastnade och pratade om massa saker ute på terrassen medan I och R kollade filmen inne. Två flaskor vin och lite asolut vodka senare var vi skapligt lulliga då gav vi upp och gick och la oss. 

Idag vaknade jag lite smått bakis, kollade film, läste bok och gick sedan ut och då slog värmen emot mig, det blir bara varmare och varmare känns det som. Dopp i poolen på det! Nu har vi ätit och M är iväg och jobbar. Ikväll blir det mer vin, grillat och så ska jag göra paj också! :) Gottgott! För efterrätt måste man ju ha, typ varje dag! 


En annan sak, I har alltid kollat under vattnet när hon badat och gör det än och det spelar ingen roll om det är hav, sjö eller pool. Herregud tänkte jag som för några somrar sedan bara kunde öppna ögonen jättelite när jag badade i poolen på öland och såg inget, jag såg lite blått och fattade att jag va i en pool men det visste jag ju redan innan ;)
Men iaf. Nu när vi leker i poolen på trädgården så vill hon alltid leka under vattnet så hon bara du måste lära dig att titta under vattnet och jag såg inget i början men simmade under och tränade på att öppna ögonen så nu ser jag och det är kul :)

Igår åkte vi till poolen hos I:s kompis och badade där och det är en riktig stor, djup pool och då simmade jag från ena sidan till den andra under vattnet med öppna ögon och mötte I på vägen. Så himla häftigt kände jag att bara simma och titta på alla där under haha. Så nu tittar jag också men än så länge bara i pool, hav känns inte så skönt för ögonen måste jag ju säga. 


Här har vi fisken i familjen! Den lilla börjar bli likadan och simmar omkring i badringen helt själv nu! så söt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0