Heldag med lek och håll i gång

Packat väkan och är redo för stranden, A ska bara få sova en liten stund innan så hon inte är så gnällig ;) Det blir en förmiddag på stranden med barnen, sedan går vi hem lagom till maten är klar och R och M kommer hem. Äter, chillar och har en slapp eftermiddag vid poolen. Eett rehabiliteringsbesök på det också!

Börjar jobba igen runt 17-18 tiden då tar jag med mej barnen och går och handlar lite saker och efter det blir det lekparken på kvällen innan det är dags för middagen som är sen idag då M jobbar till 22. 

Känns som en rätt okej dag måste jag säga! Därför har jag nu inte tid att sitta här och trycka, ska klä på mig någe vettigt inför stranden och fixa det sista! Skära lit frukt och så vidare! 

Ha en bra dag för det ska jag  :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0