Jag är kär

i Mallorca, besökte en härlig strand i Andratx utan sand. Det var alltså bara stenar och berg och dt va underbart skönt. fanns även pool, restaurang och grejer. Gillade ställe hur mkt som helst. Vi käkade paella och sedan badade vi typ hela tiden i det knallblåa havet som var väldigt salt men så varmt och skönt. Älskar de verkligen. Idag (fredag) - Underbaraste platsen. Vi åkte lång idag genom Soller och tittade lite och sedan vidare mot Sa calobra, slingrig lång väg man åker för upp på bergen och sedan neråt för att komma till en strand som är så härlig. Finns en vanlgit med berg runt och så fint och så finns de den vi va på. Det är nog de vackraste jag har sett i hela mitt liv och så bra det känndes när man låg där i vattnet och hade de bra. Tog lång tid att komma dit men de var det lätt värt. Man gick igenom två små grottor för att komma till stranden som bestod av stenar så de gjorde ont i fötterna men va gjorde väl det när man såg knallblått hav och ur fint det var?! Herregud säger jag bara att jag inte har en fungerande kamera, därför måste jag sno bilder på google så länge men det tar inte lång tid innan jag tar med mig familjen eller några vänner och tar en rundresa på Mallorca ska jag lova er. Det ser jag verkligen fram emot.
i Mallorca, besökte en härlig strand i Andratx utan sand, alltså en klippstrand. Det var alltså bara stenar och berg och det va underbart skönt. Fanns även pool, restaurang och grejer. Gillade ställe hur mkt som helst. Vi käkade paella och sedan badade vi typ hela tiden i det knallblåa havet som var väldigt salt men så varmt och skönt. Älskade de verkligen.







Underbaraste platsen. Vi åkte långt idag genom Soller och tittade lite och sedan vidare mot Sa calobra, slingrig lång väg man åker först upp på bergen och sedan neråt för att komma till en strand som är så härlig. Det är nog de vackraste jag har sett i hela mitt liv och så bra det kändes när man låg där i vattnet och hade de bra. Tog lång tid att komma dit men de var det lätt värt. Man gick igenom två små grottor för att komma till stranden som bestod av stenar så de gjorde ont i fötterna men va gjorde väl det när man såg knallblått hav och hur fint det var?! Herregud säger jag bara att jag inte har en fungerande kamera, därför måste jag sno bilder på google så länge men det tar inte lång tid innan jag tar med mig familjen eller några vänner och tar en rundresa på Mallorca ska jag lova er. Det ser jag verkligen fram emot.


Hur slingrig och lång som helst


Stranden

Dessa dagar var verkligen kanonbra! 


Kommentarer
Postat av: evelina

Ser mysigt ut!

2011-08-06 @ 12:23:04
URL: http://www.evlinas.myshowroom.se
Postat av: vickan

fin blogg! :)

2011-08-06 @ 14:09:06
URL: http://victorialinea.devote.se
Postat av: Elin

Guud vad fint! Så underbart :) du verkar ha det bra Sofia. Läser din blogg då och då, alltid kul när jag väl gör det :) imorgon är det bartömning på strand! ;D

Kram elin

2011-08-06 @ 20:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0