Kokhett strandbesök

Började dagen med tennis med Ulla! Efter det cyklade jag hemåt, badade i poolen och sov ett tag innan vi tog pick och pack och drog till en mysig strand lite längre bort. Där mötte vi upp lite släktingar till R och va en heldag. Kom nyss hem och alla lyckades nog bränna sig lite tror jag för herregud. Idag kan nog ha varit den varmaste dagen på grymt länge. Det gick inte va i solen, vi satt under parasollen hela tiden men det var mysigt. 

Åt god mat och drack öl. Hade det allmänt bra bara. Idag fick vi även reda på att vi får besök nästa onsdag och 10 dagar framåt av en av M:s bröder som är i min ålder. Får se om det blir någon utgång eller något då kanske. Ska bli kul med lite nytt och så några dagar.

När man går till stranden hemma i Sverige gör man det för att sola och bada alltså för att bli brun eller ja få lite färg typ. Man har typ aldrig med sig parasoll, det har iaf vi aldrig haft typ. Här i Spanien har alla med sig parasoll, har man det inte blr man typ uttittad haha. Nej men de flesta har det verkligen. Inte så konstigt i denna värme men iaf. Man kan va n heldag på stranden och bara sitta under parasoll, spela kort och ha det trevligt! Det gillar jag :)

Nu är vi alla duschade och snart kommer väl R hem från jobbet antar jag. Imorn är det dags för oss andra att återgå till jobb igen men bara två dagar sedan är det helg IGEN! Madre mia.

Dags att inta soffan några timmar nu innan middagen serveras! Hoppas ni haft en lika bra dag som vi här. Dock lite kallare antar jag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0