Mallorca

Dag 4 - sjukling
Astrid höll på att gråta ihjäl sig igår kväll när hon skulle sova för hon har fått feber och snorig och det är värre idag så jag är hemma med barnen medan de andra två är i Palma och shoppar lite. Kommer hem snart, får se va som händer ikväll, imorn åker jag iaf. åt grymt god mat, kött och färskpotatis från Mallorca, mumma! En magnum på det. Efter det gick jag, rodrigo och ines till stranden här i Banyalbufar och badade. Häftigt och skönt :) Pytteliten strand utan sand, bara alger typ och grejer men de funkade så bra. Nu mys och lite packning på kv
Astrid höll på att gråta ihjäl sig en kväll när hon skulle sova för hon hade fått feber och snortet bara rann så jag var hemma med barnen medan de andra två var i Palma och shoppar lite. Åt grymt god mat, kött och färskpotatis från Mallorca, mumma! Synd att de inte har färskpotatis här men det är bara för att det var från Mallorca. Gott var det iaf ska jag säga er!

R, I och jag gick till stranden i Banyalbufar och badade. Häftigt och skönt :) Pytteliten strand utan sand med massa sten, bara alger typ och grejer men de funkade så bra.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0