Några droppar regn

Vilken sleten dag det var igår. Alla, verkligen alla i hela familjen var helt förstörda. Alla sov siesta(utom Ines såklart som alltid håller igång). Vissa kom upp i siesta på fyra timmar så ja pigga kan man inte säga att vi va. Gjorde inte för mkt men skönt var det iaf! På kvällen grillade vi drack öl, vin och rom. Efter ett antal timmar ute på terrassen men prat, skratt och dricka hade man blivit lite piggare så Max och jag bestämde oss för att ta oss en sväng ut iaf.

Runt 02.30 gick vi hemifrån längst stranden och så träffade vi våra "kompisar" från dagen innan, snackade lite med dom sedan gick vi vidare stannade tog en öl. Vidare mot Frankfurt drack Malibu-sprite, Malibu-piña, baileys med is och lite sånt gott! 

Jag var helt slut innan vi gick iväg så började traska hemåt lite innan 05, hemma 05.40 typ då blev det rätt i sängen och sov till 12 typ. Kollat på film nu och det har regnat typ i två minuter idag lite lätt. UNDERBART!!

Idag är jag sliten och asatrött! Blir nog inte mkt av den här dagen, bad i poolen och lite sånt men annars blir det lugnt. Nu är det dags för ny jobbvecka imorn med. Vilket faktiskt ska bli skönt! 

Snacka om att jag inte är van att festa längre. Herregud! Herregud är ett ord vi säger massa här för jag vet inte om det bara är jag som säger det extremt mkt och har gjort väldigt länge eller om många i Vimmerby gör det. Nu har vi översatt det till spanska och säger det också haha. Konstiga familjen här! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0