Nu slutar jag tänka för denna dagen!

Herregud vad jag fixade och styrde igår kväll och i morse eller. Det var länge sedan jag tänkte så mkt på viktiga och komplicerade saker! Blev riktigt irriterad där ett tag men då kom M som räddaren i nöden och allt blev genast mkt lättare. Allt är fortfarande inte klart och kommer inte bli än på länge men det skiter jag i. Det viktigaste är fixat och jag är överlycklig :) 

Annars idag, lördag den 13 augusti. Dags att säga grattis till min vän Louise som fyller 21 idag! Många som har födelsedag denna månad, för tre dagar sedan fyllde Hanna & Sara 21 år. Snart är det även min tur, börjar känna mig lite smågammal måste jag ju säga! Men vad gör väl det! ;)

Nu ska jag gå ut i solen och bada i poolen med I. Fiesta här på måndag så alla är lediga och har jag tur är jag ensam hemma imorn till måndag! Vore skönt måste jag ju säga! Men det återstår att se. 

Ha en fortsatt bra dag alla för det ska jag ha! 
beso


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0