Poolhäng

Snacka om soft dag eller?? Började med ett dopp i poolen som vi fyllt till hälften bara då vi ska flytta på den någon dfag i veckan. Efter någon timme kom en av R:s systrar med familj för att äta och dricka gott. Vi grillade, drack vin, öl och gin och tonic. Sedan slutade det med att vi alla fem vuxna satt i poolen och drack gin och tonic i någon timme. Soft eller vad? Ja, jag kan ju inte klaga iaf känner jag! 

Efter det snackade jag lite med Hannah på skype innan min dator dog och då var det dags att sätta på grillen en gång till. Ja, man äter mkt i Spanien och typ hela tiden. Då äter vi i våran familj väldigt lite skillnad mot alla andra spanjorer och så. Men det blev lite mer pan con lomo, pollo och sånt mumsigt!

Nu är jag proppmätt och ska hoppa in en snabbis i duschen för att sedan krypa ner i sängen. Imorn vaknar jag av en knackning på dörren för då är det tillbaka till vardagen som gäller. Vi alla i familjen har fått lite mage under denna semestern så tillbaka till nuttigare mat är det som gäller haha. 

Bilder kommer under morgondagen! Nu ska jag snart sova, är sliten, värmen tar kol på en och idag har det vart olidligt verkligen. Klarblå himmel hela dagen! Buenas noches! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0