Que calor, por favor

Jag fattar inte att jag orkar stå ut varje dag med denna olidliga värme alltså. Men det gör man. Tur att vi har slangen men nu är föräldrarna iväg och letar pool och jag hoppas verkligen att de kommer hem med en så vi kan bada hela dagarna typ. Vore inte helt fel! 

Annars idag har vi inte gjort så mkt, legat och läst i skuggan och ätit mat.Nu är det bara 1 dag kvar sedan börjar vi återgå till vardagen med jobb och allt. Men det känns skönt det med. 

Var barnvakt igår kväll och käkade lite god middag medan jag pratade med pappa och Helene på skype. Efter det kollade I och jag på film innan vi somnade båda två.

Nu gråter lillen, dags att röra på mig!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0