Sant elm, Ibiza och Valencia

Sant Elm
Besökte vi för någon dag sedan och det va mysigt ställe de med och med skön sandstrand och skön botten och allt men jag är nog ändå mer för lite klippor och så nu. Det är så irriterande när man får sand precis överallt. Kul att vi testat på allt möjligt här iaf. Jag har inte längre fobi för att bada när det är värsta steniga bottnen och sjögräs och alger och sånt längre. Skönt! Har även besökt stranden här i Banyalbufar de senaste kvällarna för ett dopp, skönt! Så himla skönt på kvällarna nu, vi njuter verkligen för det lär inte va skönt att komma hem, då får man börja sitta inomhus igen för då är det för varmt på dagarn
Det blev två besök vid stranden i Sant Elm och det va mysigt ställe de med och med skön sandstrand och skön botten och allt men jag är nog ändå mer för lite klippor och så nu. Det är så irriterande när man får sand precis överallt. Kul att vi testat på allt möjligt iaf. Jag har inte längre fobi för att bada när det är värsta steniga bottnen, sjögräs, alger och sånt längre. Skönt! Har även besökt stranden här i Banyalbufar de senaste kvällarna för ett dopp. Så himla skönt på kvällarna, vi njöt verkligen för det var perfekt värme! 


Saknar! 

På vägen hem två veckor senare stannade båten till vid hamnen vid Ibiza så såg ltie hur det såg ut också haha ;) 


Många gamla hus och vissa såg jätteslitna ut men det kostar inte lite att köpa dom precis i detta läge!

Väl framme i Valencia efter ett bra tag åkte vi och tittade på lite häftiga saker där och det är tydligen en spansk arkitekt som är världskänd som har gjort värsta grejen där och fan va häftig den va och så stor och herregud alltså! Försökte hitta bild men blev inte så bra men lite iaf! 


Så jäkla häftigt och vatten i mitten av allt så man kan gå där och kolla och allt! Coolt!


En annan sida av det! 

Ja, tror ni har sett de flesta bilderna från denna semester som var UNDERBAR! Nu får vi se när jag åker utomlands nästa gång! Och till er som INTE har vart på Mallorca kan jag bara säga en sak - ÅK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0