Shopaholic

Hur kul kan det var att slösa pengar egentligen? Jo, hur kul som helst. Typ det bästa som finns :) Jag älskar att shoppa och nu idag på min lediga, ensamma dag efter att han pratat med pappa, Helene, Marie och Maja på skype var jag redo för solen. La mig och läste ut min bok och doppade mig i poolen i mellanåt. Grymt skön dag men vad varmt! Vädret går på tv:n nu precis när jag sitter här och vi här i Murcia har haft varmaste temperaturen i Spanien idag och jo tack det har jag inte missat.


Tur vi har pool :)

Runt sextiden hoppade jag på hojjen för att ta mig till köpcentret och om jag var kletig när jag kom fram eller? JA! Men vad gör väl det, är inte ensam om det tänkte jag haha.

Sista readagarna nu så vilka fynd jag har gjort. :) För endas 370 svenska kronor fick jag med mig örhängen, t-shirt, linne, stickad kofta, jeans och en väska. Bara den tjocka tröjan kostade 300 kr i vanliga fall men den blev min för endas 55 kr. Har tagit dåliga bilder nu så ni får se lite hur det ser ut iaf.


Från Lefties



Denna var ju bara så solklar min så fort jag såg den! C'est la vie precis som min tatuering! Från Bershka


Även detta linne från Bershka med fjädrar längst ner! 


Från Bershka den med


Ja, fin matchning jag vet haha men skit i det! Linnet och koftan iaf. Perfekt och jättemysig när det blir vinter

Nu ska jag poppa popcorn, hälla upp sangria och kolla Real Madrid - FC Barcelona

En toppen dag helt enkelt :) Hasta mañana


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åhh, gud vad snygg "always on the road"-linnet var!

2011-08-14 @ 22:10:08
URL: http://missbuttercup.blogg.se/
Postat av: Elina

Hej, fin blogg! Kolla gärna in min om du har lust :)

2011-08-14 @ 22:20:41
URL: http://moreandmore.blogg.se/
Postat av: sara

Jag har en dagens blogg tävling... skulle vara kul om du ville vara med! :D

2011-08-15 @ 00:09:26
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/
Postat av: bella

fina köp :D

2011-08-15 @ 00:11:54
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0