Slappa helger! :)

Igår kväll blev det bad i poolen och efter det fixade vi lite med maten inför kvällen som var fiskspett med lax och någon mer fisk och så ost. Det var gott, sallad till det med. Till efterrätt blev det som sagt äppelpaj! Mumma! Extra god igår tkt vi allihopa haha. Vin och lite öl till det också!

Efter det tittade M och jag på film, om några som blev fast i en grotta och allt, den var bra och var inte klar förrän runt 02. Då var det bara gå och lägga sig och jag har sovit så bra idag, första gången på denna veckan. Vaknade runt 12, käkade lite frukost sedan hoppade vi allihopa i poolen då värmen är galen! 

Nu har vi ätit mat, fisk ;) och potatismos i en röra och lite vin till det och sedan frukt och paj med glass till efterrätt :) Nu är det lugna huset här, alla sitter och slappar på sin platser (förutom I som aldrig är lugn). Senare ska vi ta en sväng och kolla på lite hus och kolla in golfbanan och husen där borta. Slapp dag helt enkelt innan det är dags för en ny jobbvecka och besök och allt! 

Har ni märkt vad mkt fisk jag äter nu eller?? Åt verkligen ALDRIG fisk innan jag kom hit men då var det första R sa att när du åker härifrån kommer du äta fisk ska jag lova dej. Och jag måste ju säga att det blir bättre och bättre iaf. Så nu kan jag iaf äta det utan att hålla på att spy så framsteg där. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0