Smurfarna

I var på bio för några dagar sedan och såg någon smurffilm och dagen efter sitter hon och målar och jag matar A. När jag kommer in till henne säger hon: Sofia jag målar smurfarna för jag tkt så mkt om dom. Jag bara åh va ul får jag se och går fram och kollar på pappret hon har framför sig. Det är vitt. Hmm hänkte jag och var inte så inne i det eftersom jag höll på och styrde och fixade lekplats för A. När jag sedan tittar noga ser jag att hon målat på armarna med en lå tuschpenna. Va på väg att måla hela sig blå men hann inte komma så lång som tur va haha.



Nu har jag badat och legat ute och läst min bok lite och jag kan ju inte klaga, går omkring i bikini hela dagarna, det är gött ska ni veta ;)



Är så grymt sugen på tatuering nu, min lillasyster har gjort två st sen jag åkte hemifrån för typ 7 månader sedan. Dags att göra en snart, innan jul ska jag se om det går att göra. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0