Strand- och poolhäng

Ja, imorse bestämde vi oss för att ha en heldag med sol och bad och bara lek utomhus. Visst, inte för att vi är inne och leker så mkt om dagarna men ändå. Började morgonen med att vi hade två män här som fixade i trädgården, klippte palmerna och buskarna och det!

Packade ner lite god frukt, vatten och grejer och begav oss till stranden. Låg där och lekte med A met för I hittade kompisar och allt som vanligt! Efter några timmar gick vi hem och då var trädgårdsmännen tillbaka och den ena glodde som aldrig förr och det störde mig hårt men så äre det. Vi badade i poolen innan jag gick in och fixade mat, satte oss ute och käkade och mös. Mer pool och sol i timmar :)

Br dag helt enkelt! Nu har jag pratat lite med Jenna på skype och det va trevlans :) Nu ska jag duscha av mig lite innan middagen serveras! Ha de bra alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0