Svetten bara rinner

idag är det galet. Känns som jag säger det ofta men det blir varmare och varmare känns det som. Idag kl 09 började vi spela tennis och jag orkade inte ens cykla hela vägen dit bort och när jag stannade och gick av och drog cykeln rann det svett i ansiktet och det blev ju inte bättre av att spela tennis efter bara någon minut var vi dyngsura typ. 

Så efter 1,5 timme rann det vekrligen, fan va äckligt men vad skönt! Man vänjer sig verkligen att stå ut med värmen här vad man än gör ändå att det är grymt jobbigt vissa dagar. 

Inte nog med att träningen var klar så skulle jag ju cykla hem också och så var dt typ ingen luft i däcket heller eller säger man hjul på en cykel kanske?? Aja.. ni fattar! Och då är den cykeln redan grymt tung att cykla på sedan innan men det var bara att ta det lugnt och glida hemåt. Hemma efter 15 min eller något, helt slut, hoppar i poolen. Går in och lägger mig och sover en tidig siesta innan de andra kommer hem lagar mat och slappar. 

Nu jobbar jag och har hållt igång, såg förjävligt ut här hemma så snabbstädade lite eftersom vi får gäst när som haha. Nu är det fint igen och snart vaknar A då blir det frukt och poolhäng resten av kvällen och kanske en snabb vända till parken. 

Idag är jag på toppenhumör efter en natt med mkt skön sömn :)


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Låter jobbigt med all svett men skulle lätt byta ut det just nu! Vill ha sol och värme!!! :o

2011-08-24 @ 21:11:38
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Ja det var en upplevelse, ska åka igen så fort ekonomin tillåter! Det kostade lite drygt 10 000 per person, sen vill man ju shoppa och ha sig också så det tillkommer :) Men annars var ju typ allt gratis på båten :)

2011-08-26 @ 10:56:11
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0