Tennis i hettan

Slog en pling till Ulla under dagen och undrade om vi skulle spela igen nu och det är väl klart så imorn kl 09 ska jag va borta hos henne och inta tennisplanen i hettan. Runt den tiden är det ca 25-30 grader så det lär bli svettigt och speciellt tungt eftersom att jag inte rört på mig sen jag åkte härifrån och det är tre veckor sedan nu. Men kul ska det bli :)

Precis pratat med faster och lillasyster på skype ett tag medans resten av familjen är på någon grej för barnen i stan eller något antar jag. Passar på att njuta så sitter ute med ett glas öl och boken. Nu är det hlt underbart skönt väder ute men man måste vänta hela dagen och nästan hela kvällen innan det är det. Nu är det ca 28-30 grader! Perfekt!

Ju närmare helgen vi kommer desto varmare visar prologerna (säger man så?) att det ska bli. Kommer bli en tuff vecka.

Har pratat med två st hemifrån Vimmerby som åker till Rhodos inom tre veckor och det låter ju inte helt fel heller! Hade gärna följt med. Jag vill iaf åka till ön där Mamma Mia spelas in. Har kollat på den filmen två dagar i rad nu och fått I att gilla den, eller ja gilla låtarna. Blir så glad när jag ser den jämt :) Och jag som absolut inte tkt om den första gången jag såg den haha. Vad man kan ändra sig. Och tur är väl det!

Ligger och har det bra i min ensamhet nu och kollar på bilder från de senaste åren och lyssnar på musik. Hittade en bild från Egypten förra april. Min första tanke var, herregud, har jag varit så blek! Såg ut som ett spöke, shit! Blev typ rädd! Tyvärr har jag inte bilden på datorn så orkar inte hålla på att fixa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0