Tennis

Gick upp i min ensamhet i morse och smög så mkt jag kunde för att inte väcka resten av huset och tror jag lyckades ganska bra. 40 min senare satt jag på hojjen mot andra sidan Aguilas för lite tennis och tur som vi hade så var det inte en av de varmaste dagarna med värmebölja eller värmevarning (som det burkar vara). Nej, idag när jag kom ut var det lite mulet och solen hade inte kommit fram riktigt än.


Vi spelade i vinden som var ganska kraftig och det gick pissdåligt i början. Benen ville inte springa som jag ville. Har inte rört på mig sen jag åkte och det va då segt men när vi satte igång och köra lite blev det bättre och jag ägde typ haha ;) Det gick bra helt enkelt så nöjd cyklade jag hemåt efter ett snabbdopp i poolen efter 1,5 timmes träning. Tog på mig biknini och hoppade i poolen och stekte lite i solen medans de andra hade tagit sig till stranden tidagare på dagen! 


Sätta upp håret ordentligt är ett måste då det annars svettas fast på kroppen. Först utbakad fläta sedan toffs och fläta i den också! Kanoners! 


Och min snygga outfit! Så lite och korta kläder som möjligt så man inte svettas ihjäl på grund av kläderna!

Lagade mat, spaghetti och köttfärsås som nu ligger i maten och jag har fått ny energi! Supergott :)

Nu ska jag sova lite siesta sedan blir det bad i poolen som nu ä fylld till max :) 


Kommentarer
Postat av: miriam

låter toppen! :D

2011-08-10 @ 17:11:04
URL: http://mirimirs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0