Tillbaka i hettan

Ja, det har ju inte vart så bra upplddning här inte när jag vi vart iväg men nu är jag tillbaka och på G igen. Har så mkt jag vill berätta men vet int hur jag ska orka göra det! Snacka om att det var en bra resa eller?? Herregud va fint Mallorca är. Kan inte sluta tänka på det! Så nu har jag bestämt mig för att lägga in lite om några speciella dagar och skriva lite bilder!

Dock så har jag ju inte så mkt bilder eftersom att jag inte har någon kamera så någa har jag tagit på google för att ni ska få se iaf lite hur det ser ut. 

Hemma i Aguilas nu igen iaf och det är så varmt så nu sitter vi inne på dagarna igen för ute går de då inte va. Idag tog vi en tur till Murcia för ett besök på Ikea och termometern stod på 40 grader och det gick typ inte va ute, herregud va det var varmt! 

Nu har I och jag vart på stranden på kvällen med och badat och hon träffade en söt liten kille som hon tkr är så snygg och allt haha. Så söta! Va vi skrattade här hemma när hon berättade och sa att det var hennes novio (pojkvän) nu haha ;) 

Nu ligger jag här i sängen, nyduschad och väntar på middag. Köpte sill idag eftersom att vi va på ikea så ska väl smaka det idag, usch ser inte fram emot det. Men hon köpte räkor till mig iaf haha. 

Jag säger alltid att jag inte tkr att jag är brun (för jag tkr inte det) har vant mig vid att se mig själv som jag är nu typ lite ljusare eftersom att jag vart lite brunare i stort sätt sedan förra året och så. När jag blir blek så känner jag mig som ett spöke verkligen det är hemskt! Man vänjer sig! Men nu kan jag säga att jag tkr att jag är lite brun så har fått lite färg på Mallorca iaf haha. Familjen kallar mig neger men så brun är jag nog inte tror jag inte iaf! Men lite iaf!

Detta blev ett blandat inlägg men imorn börjar berättelsen om semester!


En bild på mina "lite" bruna ben och min nya älsklingsdress :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0