Tisdag den 23 augusti

Vad tiden springer iväg alltså. Snart är det september och alltså inte långt kvar till jag blir 21. Shit! 

Fick sovmorgon till halv tio idag, då knackade M på dörren, ropade hejdå och så gick de båda två, jag gick upp fixade en grej som gick mkt bra. Kan nu äntligen pusta ut lite! Tvättat hela dagen hittills, kläder, sängkläder och nu handdukar och strandsaker. 

Har även lagat mat till A, fisk, potatis, morot och purjolök (antar att hon vaknar snart och ska äta). Diskmaskinen är igång, I och jag har badat och nu slappar jag lite innan det blir livat här igen. Ska snart sätta igång med maten också och idag får det blir hamburgare. I va sugen på det och det är väl bäst hon får bestämma nu några dagar för 9 sep är det skolstart. En fredag, hur konstigt är inte det då?? aja..

Kort dag idag, R kommer hem runt 14.30 och sedan M innan han hunnit åka så det är inte så anträngande idag. Får se va vi hittar på ikväll.

Imorn är det onsdag och jag är ledig förmiddagen för M är ledig helgen och då jobbar hon onsdagkväll. Kommer nog börja dagen med tennis antar jag sen sova lite och sedan får vi besök och det är full rulle hela kvällen! 

Nu börjar A vakna! Dags att gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0