Utgång

Igår fredag började vi dagen på stranden i några timmar och sedan gick vi hem käkade mat och sedan sov jag siesta när M slutat jobba då jag var helt förstörd efter att hållt i gång med allt en hel dag. Max och jag snackade om att vi skulle hitta på någe i helgen typ gå ut eller någe sånt så igår efter middagen slängde jag på mig en klänning, klackskor, smycken och lite smink så drog vi oss iväg.

Började gå längst stranden och stannade för lite öl och vidare bort och stannade på några ställen på vägarna innan vi till slut hamnade på Samoa runt 02? Efter det vidare och stannade efter ett tag igen på ett härligt uteställe med massa palmer och grejer, asnice drack lite mer öl och shots och var på g. Sedan blev vi trötta och kände att vi skulle gå hem och då hade vi iaf en timmes gång hemåt och då var kl redan 04.30.

Började traska och jag som hade klackskor på mig kunde inte gå så det blev att ha klackisarna i händerna och fortsätta gå. Efter lite mer än halva vägen började vi prata med två tjejer och en kille som satt på gatan. Den ena kunde engelska så vi har stämt träff med dom idag. Får se om vi träffar dom eller inte. Hoppas för dom var sköna. Det verkar att bli utgång på Tuareg då iaf. Får se vad det är för något. 

Hemma runt 06 då blev det pizza, lasagne och lite chips som fanns kvar sedan några timmar tidigare sedan däckade vi båda två ute på terrassen i det sköna temperaturen. Vaknade dock 2 timmar senare för att det var varmt så det bar in till sängen och sova lite till. 

Efter massa öl, några drickar och 4 tequilashots mår jag superbra idag :) Me like! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0