Vilken dag! Ingen bra sådan!

USCH för denna dag säger jag bara! Har varit den jobbigaste dagen på länge och nu vill jag bara sova och ladda inför min lediga förmiddag imorn som jag kommer börja med tennis.

I har vart så jäkla jobbig idag och verkligen inte lyssnat något! Hon älskar, verkligen ÄLSKAR att springa omkring naken så vi får hela tiden säga, ta på dig trosor men det händer inget alls! Så man måste säga allt till henne minst 10 ggr och idag pallade jag inte det mer! 

Så jäkla irriterande ska jag säga er! Men de är bara att försöka ha tålamodet upp iaf och det är inte alltid så lätt men så äre. Så tjat, tjat och tjat idag. Hon ska alltid göra saker hon inte får också hela dagarna, varför??? Varför gör man så när man är liten?? Störande! 

När jag fått nog på henne och inte orkar mer så var det dags med nästa, den lilla som skulle äta, har jag stått på morgonen och gjort mat och så fanns det ingen purjolök i affären så det blev ju inte så gott det skulle blivit men det gick att äta för jag smakade själv men hon satt och for fram och tillbaka på stolen och lekte med huvudet så det gick ju inte träffa munnen och så är hon hungrig och gråter och skriker och vägrar gapa och allt! Då fick jag ett litet utbrott igen, gick in på mitt rum la mig på sängen den ena låg i sin säng och grät och den andra satt i köket och grät. Efter en minut var det bara att försöka igen! 

Så ja, det tar på krafterna sådana här dagar! Men det kan ju inte alltid flyta på och gå som man vill. Då hade det ju vart för lätt. 

Fick iaf prata av mig lite med Malin mitt på dagen och det har verkligen vart det bästa idag! Näst bästa va min siesta på en timme. Underbart rättare sagt.

Nu på kvällen har vi suttit ute ett tag och lekt och slappat. Nu är jag nyduschad, väntar på att R ska komma hem från jobbet så vi kan käka om ett tag och sedan ska jag krypa ner i sängen tidigt. Sova helt underbart och sedan ringern kl 08 på min lediga morgon men vad gör man inte för att få spela lite tennis i 35-40 graders värme?? ;) 


Ser fram emot att få ta på mig mina träningskläder och svettas ordentligt!

Oj, blev visst en uppsats men var tvungen att skriva av mig lite kände jag! Buenas noches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0