10+ och iskallt.. brrr...

Igår satt M och jag och pratade om allt och ingenting i fyra timmar efter maten och drack vin. Mysigt! 

Idag måndag och jag har jobbat och gör det fortfarnade, dock sover barnen så jag sitter och kollar tv och väntar på föräldrarna som rullar in inom 50 min typ. 

Idag har det varit ISKALLT både ute och inne. Vi har haft på värmen nästan hela dagen (31 grader) men efter I slutade skolan tänkte vi gå till lekparken en sväng och så stötte vi på Lluna i hennes klass och då ville de till lekparken tsm så vi gick dit och så fick vi reda på att det var teater i centrum idag också, denna gång Snövit så vi kollade på det 19.30 hemma 20.30 och då hade jag frusit sedan 18 ungefär så ni kan fatta hur kall jag var eller. 

Kunde ju inte känna på stackars A om hon var varm eller kall i vagnen för jag var ju så kall själv om händerna och allt så hem i ett varmt bad för I, A fick mat och sedan somnade hon och efter att I somnat duschade jag av mig och nu sitter jag och dricker te och myser med massa tända ljus och under mysiga filten. 

Hur kallt undrar ni säkert då och ja det är ungefär 10+ och fyfan säger jag det var länge sedan jag hade det så kallt, ett år ungefär så ni kan fatta hur jag fryser då. Tänker då på hur jag ska klara kylan i Sverige när jag kommer dit. Usch vill inte ens tänka på det! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0