Att göra saker i sömnen

Det finns folk som pratar, skriker, leker, går och ja massa saker i sömnen. Helt sjukt egentligen att man kan göra det tycker jag.

Jag är själv en av de som pratar i sömnen, nu vet jag inte men jag gjorde det ganska mkt förr vet jag iaf. Kommer ihåg många ggr när jag vaknade upp i husvagnen på öland och pappa frågade om jag kommer ihåg vad jag gjorde på natten och hade ingen aning om att jag suttit och svurit och pratat och haft mig. Även när jag var på tennistävling och vi sov massa i ett stort rum hade jag tydligen snackat loss. Galet!

Vissa kan prata om så roliga saker och sånt verkligen. Vissa hör man inte ens vad de säger, utan de bara sluddrar. I (det stora barnet i familjen) pratar och skriker väldigt mky i sömnen, minst 3 ggr i veckan hör jag henne. Hon pratar om allt, saker som hänt under dagen, saker hon tjatat om hur länge som helst som hon vill göra och fortfarande inte fått göra.

En dag pratade hon om att hon ville ha klubbor och godis. För någon natt sedan skrek hon något som jag inte kommer ihåg. Men det är helt sjukt! 

Läskigt med sådana som går i sömnen tycker jag, kan ju trilla ner för trappor och sånt. Kommer ihåg någon berättade för mig att den hade gått ut på gatan och grejer, livsfarligt ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0