Fix hit och dit

Rensning, städning och omöblering är vad vi har gjort sedan jag vaknade och ja det känns nu större och bättre. Det är alltid kul att möblera om lite. Fick en chock när jag vaknade och tittade på kl och den visade 12.15, när hände de senast liksom? Men skönt, känner mig utvilad och det är väl vad jag behöver kanske. 

Eftersom att vi hållt igång hela dagen var idag även första dagen jag kände lite hunger sedan en vecka så det var gott att äta kött och lite mer saker idag till maten! :) Ytterligare ett tecken på att jag är på rätt väg, kan jag väl säkert komma igång med träningen snart också. Kul :) Men de blir att börja lätt med promenader och de tror jag sedan ta i hårdare. 

M är nu iväg och jobbar och R tar med sig I på bio så jag är hemma och har egentid med lilla A. Då blir det lite lek och mys antar jag! Vi kanske och kollar på film eller någe. Tänkte leta efter julsakerna, de har några men vet inte vart så letar igenom garderober, väskor och grejer så får vi se om jag hittar de lilla de har. 

Igår kväll blev de några glas rött och massa goda snäckor, älskar när man lyckas hitta en bra påse utan massa sand som bara ska knastra när man tuggar. Fick bara två st igår av alla så det var riktigt gott :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0