Fredagsmys

Igår var det fotbollsträning och nu fattar jag verkligen hur extremt dålig kondition jag har. En övning några varv och jag är helt slut men bara att hänga i. Kul var det iaf :) Men det är alltid lite speceiellt att sporta i Spanien har jag märkt men så är det. Det som är lite jobbigt är verkligen att det är i Lorca och jag måste åka långt innan och kommer hem så sent och långt efter. Det tycker jag inte om men så är det. 

Träning ikväll igen och tror det är vid 20 eller 20.30 idag så det blir en lång kväll för mig. Har grymt mkt träningsvärk också i typ alla muskler. Mest i högra armen efter tennisen i onsdags och så i vristerna från fotbollen. Så A och jag sitter fortfarande i pyjamas och myser i soffan. skönt. 

Tror hela tiden att det är måndag idag bara för att man vart ledig i tre dagar nu men nej nej, nu väntar helg och mera ledighet! :) Aldrig fel. 

Nu ska jag fortsätta mysa under filten med bebisen innan hon är hungrig! Ha en bra fredag alla! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0