Hemma eller inte hemma??

Det är frågan!

Det är alltid såhär när man är iväg en längre tid. När man åker frågar alla: men när kommer du hem då?? Och så om man närmar sig någon högtid är frågan alltid: Kommer du hem till påsk/jul/midsommar? Och nu eftersom vi snart paserat jul och nyår och allt är frågan jag får nu hela tiden: när kommer du hem? När man väl kommit hem frågar alla: När åker du igen?

Vill de att man ska va hemma eller inte då?? ;) hahaha. Vi skrattade åt det M och jag för någon dag sedan för det är verkligen så. När man pratar med någon på skype eller telefonen frågar de alltid hur vädret är och när man kommer hem.

Jag vet att jag kommer få den frågan av många när jag väl är hemma, när åker du igen? Men så är det!

För er som missat det iaf så har jag inte långt kvar här. Åker hem någon gång innan 22 feb så mkt kan jag säga, har ännu inget bokat datum. Så passa på att njut av lilla Vimmerby för snart kommer jag hem ;) Nej, då så farligt är det inte haha. Kommer nog mest hålla mig inne med tanke på kylan ni säkert kommer ha då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0