Julbak

Igår blev det träning på kvällen, hann precis med bussen som gick 18.45 efter att M skjutsat mig och träningen skulle börjat 20.30 men så är vi i Spanien så kom igång runt 21 och var klara 22.30 och hemma i Aguilas igen 23.15. Fan va segt eller?? 

Då blev det snabbdusch och middag 00.00 bestående av pizza som jag delade med R som också kom hem sent denna kväll. Helt stört men bara att vänja sig, är bara två dagar i veckan så de får funka. Kul på träningen iaf så :) Inte lika kul dagen efter när jag har träningsvärk över allt typ men aja. Vristerna är nog värst haha. Men gud va jag inte orkar mkt. Spelar vi är jag helt slut verkligen så mer träning behöver jag verkligen.

Ställde kl idag på 09.30 för tennis med Ulla några timmar så efter det va jag helt slut, hem duschade och somnade på direkten vaknade lagom till maten och efter det satte vi igång med degen till lussekatterna. Två timmar senare kom två av I:s kompisar med föräldrar och småsyskon så fullt hus. Vi bakade lussekatter, några andra småkakor och kolor och gjorde även lite pyssel och allt blev kanonbra :) Lyckad kväll = kaksmulor och glitter över hela huset :)

Det resulterade såklart i att M och jag är trötta så det sjuger om det därför ska jag nu redan kl 22 lägga mig i sängen med en bok och kommer somna nästan direkt känner jag men det behöver jag, imorn väntar en lång jobbdag, 09-22 ungefär. 

Godnatt kära läsare! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0