Julefin

eller säger man så?? Aja, jag tycker det låter ganska så bra iaf så det får funka med den rubriken. Imorse snabbade jag på mig, käkade frukost, satte på mig första snabbaste kläderna och klädde A i söta kläder :) Sedan drog vi till frisören, hade beställt tid som jag typ hade glömt bort så de va tur att det plingade till i mobilen. 

Satt där från 10-13.30 men va gör väl det? En bra bit kortare och ljusare :) A sov lite, käkade kex och alla gullade med henne och tyckte hon skulle söka något så hon kan bli barnmodell för hon var så söt haha ;)

Väl hemma fick A mat och sedan slängde jag ihop kycklingfiléer och potatis till R och mig och nu slappar jag lite innan jag ska bort till skolan och hämta I. Tror M skulle till Lorca ikväll och isf följer jag med för jag har träning så slipper jag åka buss eller med någon annan. 

Imorn, onsdag redan och det är tennis på morgonen med Ulla och sedan rullar de bara på. Massa att fixa nu innan jul och så måste vi storhandla till all mat vi ska göra och sånt också men det ska bli kul :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter typsnittet på dina tatueringar

2011-12-21 @ 11:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0