Julkänslor trots stekande sol

Igår köpte vi lite ljus som vi fick med oss hem från ikea, ljusstake fanns ingen så vi har två ljus men man får ta va man har och så mysigt det blev, mörkt och med ljusen tända drack vi glögg med russin och mandlar och mös. Det var julkänsla och härlgit var det! Så mkt mer än så har jag inte fått än men de räcker gott och väl. Vi ska julpynta lite smått i helgen tänkte vi det lilla vi har. 

Men nu ska jag ha tända ljus varje dag har jag tänkt när jag äter frukost och sånt, himla mysigt är det ju! Någon snö kommer jag ju inte få se förrän feb, om det är någon kvar då det vet man ju inte heller men sånt som märks. Är de inte någon kvar så gör de mig absolut inget. 

En jul bland palmer kan va kul det också :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0