Julklappsshopping

Detta år blir ju lite udda eftersom att jag kommer fira jul här i Spanien med min andra "familj". Därför ska jag säga till alla er där hemma att jag har inte köpt en enda julklapp till någon av er och kommer inte heller göra, orkar inte skicka och greja så vi får helt enkelt ha lite minijulfirande i feb om det är så.

Har hittat lite julklappar till barnen här och så. Det är lätt att köpa till I eftersom hon kan säga va hon tycker om och så vet man vad hon gillar men det är inte lätt att hitta på något till A för hon är fortfarande så liten och tycker det är kul att leka med alla som ligger på golvet. Från mat till bollar till stolar o.s.v.

Idag gick jag runt lite på stan och kikade iaf och det finns så många fina dyra barnaffärer som det är kul att gå och titta i bara. När jag får barn kommer jag skämma bort dom haha. Nej men älskar barnkläder, så himla söta och så ju. Gick in i en av dessa affärer idag för på rutan utanför stod det från 5 euro och uppåt och då måste de ju finnas några billiga fina saker tänkte jag. Kom ut med ett par bikinintrosor till A och en hel bikinin till I och även ett par söta rosa vantar till A. Detta för 10 euro och egentligen skulle de gått på 70 euro ungefär.

Bikinin kan man inte ha för mkt av när man bor så här så det kommer bli perfekt till sommaren och vantarna är perfekta nu när det är kyligare ute. Så första julklapparna till A är inköpta, nu ska jag komma på någon rolig leksak också vilket är svårare men funderar lite på en rockring men den kan de båda två ha så det är lite tråkigt för A. Men får se va det blir. 

Mer till I har jag hittat en barbiedocka, målarbok och smink som hon älskar så efter jul kommer här sminkas för fult haha. Ska bli kul att se :) 

Allt är nu inslaget och gömt i min resväska så ingen ska se det nu är det bara att invänta 24:e och 6:e för att de ska öppna alla också. 

Imorn är det även dags för julbak och julpyssel med barnen :) Kul kul! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0