Lördag 10 december

Lördag och jag blev väckt och för att ta hand om barnen då drt var dags för lite julklappsshopping så vi gick mot centrum och lekte lite i lekparken och sedan traskade vi hemåt lagade mat och kröp ner under gosiga filten och kollade på Enredados. Bra och rolig film :)

Nu kom nyss de andra två hem och M stack iväg direkt för att jobba fram till 22 nu och vi andra är hemma. I blir hämtade runt 18 för att åka till centrum och leka bland hoppborgar, karuseller och lite sådana saker som de har här på kvällarna. 

Då hade jag tänkt ta mig ett varmt och avkopplande bad med min bok för idag har jag fryser jag här inne. Vi hade värmen på i morse så det värmdes upp lite den är ställde på 31 grader haha. Men nu är det kallt igen så bäst att stänga på den igen antar jag. Senare ikväll blir det såklart fotboll Real Madrid - FC Barcelona (skulle egentligen vart där men eftersom att M jobbar kan ju inte R och jag åka) 


Igår skypede jag även med pappa och Helene och så Marie lite senare efter det! 

FARMOR jag vet att du läser detta så här får du svaret på ditt mail för min hotmail är konstig så kan inte svara, kan läsa medelandet men inte svara. 

Jasså, det tänkte du göra va snällt ju, godis går alltid ner och speciellt runt jul. Djungelvrål är helt rätt, vad som helst bara det inte är surt. Skumtomtar tycker jag också om och är sugen på så här runt jul och det fanns ju såklart inte på ikea heller. 

Ang. julklapp har jag inte tänkt på vad jag önskar mig då jag sagt att ni INTE ska skicka ner det hit för jag har redan en smockfull resväska och kommer köpa en till som också kommer bli smockfull så om det är så att ni vill köpa julklappar kan jag ta det i feb när jag kommer hem isf. Något jag är sugen på är en morgonrock och tofflor. Vill ha det redan nu men en morgonrock tar ju massa plats så får vänta med det tills jag landar i Sverige.
Skicka ett mail igen som svar eller om du undrar något mer! Ha de bra.



Kommentarer
Postat av: sarah

hej! vill du vara med på helgens blogg?

http://sarahjansen.blogg.se/2011/december/helgens-blogg-912.html#comment

2011-12-10 @ 20:58:38
URL: http://sarahjansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0