Närmar oss 2012

Säger bara en sak: Vad skönt det ska bli när I börjar skolan igen, ser fram emot det så jäkla mkt hahaha. Hon är så extremt jobbig nu och lyssnar absolut inget alls och gör hela tiden emot vad man säger och så. Det är som att prata med en vägg verkligen. Man får mer svar av lilla A som inte ens kan prata.

Men det är väl bara att stå ut antar jag. Det tar på krafterna men that´s life! 

Har städat lite idag iaf och sedan lagat god mat innan jag tog med mig barnen till en lekpark. Hemma tre timmar senare satte oss framför Mamma Mia och sedan lekte vi lite. Nu slappar jag i mitt rum för är hur slut som helst.

På tal om ingenting är jag grymt sugen på rödvin nu för tiden! Bara ta ett glas lite så på kvällarna blir jag så himl sugen på! Vet inte varför men mumsigt! Kanske för att vi har massa flaskor av ett dyrt här hemma nu som är så gott! 

Helt sjukt med att det snart är nyårsafton, bara imorn kvar sedan är det lördag. På söndag börjar vi 2012. Hur sjukt?? Då börjar jag även skriva i min reseblogg, som jag bara kommer skriva om resor i. Denna resa kommer nog inte få va med så mkt men det återstår att se hur det blir. 

Nu intar jag snart soffan för kvällen! Ha de bra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0