Nyårsafton/Nochevieja

Sista dagen för detta år är kommen! Sjukt vad det har gått fort detta år! Nu vet jag lite mer exakt hur våran dag idag och imorn komme ser ut och det verkar bli väldigt skönt :)

Nu har vi ätit lite lätt lunch och bakat en tårta: Tarta de queso. Recept kommer annan dag! Nu ska jag sova lite siesta så jag orkar vara vaken till tolvslaget haha. 

Runt 21-22 blir det middag. 
Förrätt: Lite plock av skina, ost, nötter och lite sånt
Huvudrätt: Vet inte om vi har en eller två talrikar men det blir iaf gott kött, sallad
Efterrätt: Tart de queso
+ Champagne och vin

Efter det måste vi fördriva tiden eftersom att I vill va vaken till tolv också så då har vi hyrt dans- och sångprogram till Wii så de blir dans och sång ett tag här ikväll och med denna familj kommer det bli galet och sjukt bra tror jag :) Sedan vid tolv är det champange och vindruvor. Man äter 12 vindruvor vid tolvslaget tydligen! 

Morgondagen kommer man säkert va lite seg och så och därför har R köpt Churros med choklad till frukost som vi ska äta och efter det blir det en heldag i soffan typ. Han har hyrt massa filmer, köpt massa godis, popcorn m.m. Då blir det chill i soffan med godsaker, sallad och pizza och bara så. Typ en typsik bakisdag i Sverige. Fan va jag ser fram emot det :) haha. 

Känns som dessa två dagar bli kanonbra :) 

Gott Nytt År/Feliz año nuevo


Förra nyårsafton hos Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0