Packar och styr

Igår hade jag inte tid med datorn på hela dagen då vi på morgonen åkte in till Lorca för att kolla på deras damlag där. 11-manna ute alltså som jag har varit sugen på att spela ute eller. Det var ett tag sedn jag gjorde det nu typ 1,5 år tror jag och nu ska jag börja träna lite med dom. Ska bli så kul! Tre dagar i veckan är det träning så jag hoppas kunna komma iväg två iaf. 

Tar ca 1 timme fram och tillbaka och de tränar inte förrän 20.30 på kvällarna så det blir sena kvällar för mig men vad gör väl det, åker ju snart hem så det ska jag nog klara. Får se om jag spelar några matcher också, det återstår att se. 

Denna vecka åker jag iaf och tränar tisdag, onsdag så jag är ensam hemma och det passar perfekt, är träning även fredag så får se om jag kommer iväg då också. 

Efter det åker vi och käkade på en restaurang och gick lite på köpcentret innan vi åkte hem när det precis mörknat (runt 18.15-18.30) då blev det handling och sedan tog vi in bordet vi har haft ute i sommar och bytte och fixade ännu mer här hemma så nu känns det nästan som vi flyttat. Men det blev bra :) 

Jag fick ta in lite saker på mitt rum, ett bord och en stol så nu har jag ett databord :) Perfekt för mig! :) Bilder kommer imorn! 

Så en helg med massa att göra och denhar sprungit iväg. Måndag igen, solen skiner, klarblå himmel och jag ska sätta mig och käka lite frukost nu och sedan rullar dagen på med matlagning, packning av barnens kläder och lite sånt. Lite svårare med packningen denna gång då det är typ askallt dit familjen ska på sin lilla minisemester (5-10 grader) så det är typ vinterjackor, tjocktröjor, mössa, vantar och sånt som gäller haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0