Pyjamasdag

Går fortfarande omkring i pyjamasen, jag har alltså inte gått utanför dörren idag. Men har inte mått så bra så har legat i soffan och kollat film med lilla A på min mage. Vi har typ halvsovit båda två och bara myst. I har vart hos en kompis så det är väl bra att passa på för nu är det full rulle några veckor framöver i huset ska jag lova er.

Har skypeat lite idag med Marie, Pernilla och Angelica. Trevligt trevligt! Dock funkade de ju såklart inte så bra men det är sånt man får ta ibland. Internet har inte velat funka alls idag och vet inte varför men får se till att fixa det imorn kanske. 

Nu ska jag ställa mig i en varm och skön dusch och sedan smörja in mig med nya body creamen jag fick i julklapp av mormor som luktar hur gott som helst. Kände inget igår pga förkylningen men idag kände jag att den luktar jättegott :) 

Nu rör jag på fläsket! Buenas noches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0