Räknar ner

Igår när jag kom hem från lekparken var det bara att byta om för jag skulle visst spela padel igår också och det var det så kul efter att inte ha rört på mig något på en vecka. Visst var jag trött efter men va kul :)

Efter det kollade M och jag på The Killing och de är bara ett avsnitt kvar nu och vi tänkte titta på det på engelska på internet för de va så spännande men de hackade såklart så vi gör nog de idag. Har ju kommit säsong två hemma också har jag sett men vi är vana att höra andra röster eftersom att vi ser på spanska så lite irriterande när man kollar på engelska haha. 

Nu har jag städat lite och håller på att tvätta mina converse och löparskor så de blir lite vitare igen då de var nödvändigt! Annars inte så mkt! Fredag och helg igen!

Nästa vecka är jag ensam hemma några dagar igen då det är lite lediga dagar och så här så familjen åker iväg en sväng där. Ska bli skönt!

Nu ska jag fixa lite till innan A vaknar så tar jag med mig henne ut en sväng tänkte jag. Verkar vara ganska så skönt väder idag också. 

Nu kommer det gå så fort när man räknar ner dessa 24 dagar då alla har kalendrar och grejer fast jaf har faktiskt inte någon i år men jag klara mig iaf haha. 



Kommentarer
Postat av: sandra FOTOBLOGG!

fin blogg! :)

2011-12-02 @ 16:48:39
URL: http://saandrasfooton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0