Solen skiner

och det bränner på lite. Har suttit ute ett tag och de va inte helt fel. Känner mig mkt mkt pigg idag skillnad mot alla andra dagar så det är skönt att jag börjar bli bra nu igen. Men fortfarande känner jag ingen hunger och sug efter mat men måste ju äta ändå så.

Nu kommer snart R hem på lunch jag drar och hämtar I om ca 30 min elr någe sedan blir de nog lekparken en sväng eftersom det är så fint ute :) Passa på!

1 dec idag så ska leta efter julkalendern om man kan se den på internet. Har gjort en kalender lite snabbt till I idag med 24 små paket som innehöll lite godis och sånt jag hittade här hemma haha. Kommer nog uppskattas skulle jag tro. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0