Spanien och punktlighet

Det är något som absolut INTE hör ihop med varandra. Här är ingen punktlig. Säger man en tid kommer man minst 15 min senare och det har jag varit med om idag. 

Tränaren ringde och sa att jag skulle stå vid ett ställe 16.00 och då tänkte jag tjena, när kommer de komma då liksom men jag gick dit så jag va där runt 16 och efter att ha väntat, väntat och väntat lite till så kom de 16.42, träningen börjar 17. Aldrig att vi hinner eftersom att det tar 30 min att åka men så är det här.

När vi kom fram till planen där vi skulle träna idag hade kl hunnit bli 17.22 och då stod alla och väntade på oss så vi började efter vi hade kommit. Inte så att de andra hade satt igång och så. Ingen som säger något heller så här börjar man när alla kommer, spelar ingen roll om träningen börjar vi en viss tid. Lite speciellt men man lär sig att leva med det.  

Efteråt fick jag skjuts hem av den snygga unga tränaren haha. Pratade om allt mellan fotboll och ikea, trevligt :)

Nu har jag duschat, ätit middag och precis pratat med M på telefonen. Nu ligger jag i soffan och kollar Grey´s och snart kommer Sex and the city. 

Imorn blir det upp skapligt för att spela tennis eller paddel med Ulla! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0