Stressigt värre

Fredag och haft fullt upp hela dagen! Har nu fått ihop julgranen med pynt, glitter ljus, stjärna och allt :) Hoppas resten av familjen blir nöjd haha.
Har badat barnen och klätt dom i lite söta kläder och fixat håret så dom är färdiga. Har själv duschat, sminkat mig och gjort en fläta så det är kläderna som återstår men det blir sist för snart ska vi sätta igång med matlagningen hoppas inte jag lyckas få för mkt os på mig bara. 

Ingen aning om när folket rullar in heller men antar att de från Madrid är säkert här om någon timme iaf. 

Nu håller jag på att göra fransk manikyr och väntar på att pappa ska logga in på skype så vi kan skypea lite innan och så. 

Fick ett paket idag också :) denna gång från fam. Rinaldo med lite godis och ett julkort på Ebba och Ester och ett kort som Ebba gjort :) Jättesött! hihi. Tack så mkt för det hörrni!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0