Svenskt julbord

Igår firade vi som sagt svenskt julbord och det blev en lyckad kväll. Ulla och Javier kom runt 21 och då började vi med lite glögg för att sedan fortsätta med köttbullar, janssons frestelse, sill, lax, julskinka och sådana grejer och såklart en massa öl och snaps som slutade i gin och tonic.

Mkt gott var det och jag smakade alla sillsorter och det gick att få ner. En trevlig kväll som slutade runt 02 eller något sånt, inte koll riktigt men vi kom i säng sent och vakande tidigt eftersom att jag sover på I:s rum nu några dagar blev det ju ingen sovmorgon precis men det är sånt man får ta. 

Vaknade och nu är vi alla lite smått bakis och sega men det är bara att ta nya tag för ikväll är det spanskt julbord som gäller. M jobbar och de andra är och handlar skaldjur och grejer och jag är hemma med A. Idag blir det alltså lite sallad, skaldjur m.m. och vin!

Julafton idag också, det är ju inte så att man känner det riktigt men våran gran har paket under sig så det är så himla mysigt. Men ni får ha en bra julafton där hemma iaf för det ska vi ha här. 

Jag ska gå och knacka dörr här sedan också och se om någon vill va tomte hos oss ikväll haaha ;)

GOD JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0