Sverigepaket varje dag :)

Det är inte helt fel att fira jul här, känns mkt skojigare och värdefullare när man får paket på posten med olika saker än att få en fjuttig julklapp när man är hemma. Man uppskattar det verkligen så mkt mer så här.

Igår fick jag ett som var från farmor och farfar och jag vet att farmor läser detta så tack så jättemkt :) Kunde inte vänta till julafton men det innehöll iaf två påsar djungelvrål, två påsar skumtomtar, ett julkort och ett kort på mig från julen 1991. Men ännu har jag inte öppnat något! Duktigt av mig som har längtat efter skumtomtar så länge haha. 

Idag hämtade vi ännu ett paket på posten M och jag och även det va till mig :) Öppnade och i ligger det fem inslagna julklappar och nej det är inte så svårt att gissa vad det är i men kul iaf och dessa ska jag inte öppna förrän på julafton. Tur att de var inslagna då måste jag ju klara mig, fattas ju bara några dagar nu. Från Pernilla med fam och lillasyster, tack så mkt hörrni :)

Det bästa är att jag vet att det kommer komma ännu ett paket idag eller imorn från pappa och Helene. Jippi :) Massa post till mig och besök på posten varje dag för jag lyckas aldrig va hemma när de kommer med paketet och ringer på. 

haha, har redan massa julkappar så jag kommer väl typ ha fler än barnen när det är dags att öppna haha. Nej då men nästan! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0