Teater & 4:e advent

En heldag med genrep, teater, sminkning och grejer blev det igår. Började med att följa med M och I mot centrum för första genrepet någon timme sedan hem käkade mat och efter det sminkade jag I och klädde på henne kläderna och så söt! Lite nöjd hon var med målade naglar, smink och hela köret :)

Nu vet jag vad det heter på svenska iaf och det var Askungen de gjorde och mitt i allt var askungen som var en av I:s kompisar tvungen att kissa haha. 


Hann med att ta en snabb bild innan det var tvunga att springa iväg till andra övningen.

Efter någon timme tog jag med mig A i vagnen och traskade mot centrum för att kolla teaten och va kul :) Efter det åkte vi till köpcentret för att käka middag och sedan blev det såklart lite lek där och hemma efter 22 någon gång. Himla mysig kväll :)

Idag söndag och fjärde advent, herregud, vi har ingen julkänsla och det är mindre än en vecka kvar till julafton men så är det. Blir nog bra iaf :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0