Träning

Igår var det fotbollsträning som stod på schemat efter en tripp i Lorca och det var kul :) Körde lite övningar och passade och hade oss och jag fick va med tränaren, han bara Sofia du är med mig så de gick bra! Hemma tidigt denna gång, eller tidigare, runt 22.50 då snabbdusch sedan bänkade jag mig i soffan med skinka och gottigheter :) 

Imorse ställde jag klockan för att åka och spela tennis med Ulla men då hade hon ringt på morgonen och sa att det inte var någon tennis/padel förrän ikväll men hade ändå sovit till halv tio så de gjorde inget. Blir mat nu om ett tag sedan slappa lite innan jag ska gå bortåt för träningen. Gött kött! 

Idag ska vi äta lentejas alltså linser i en gryta. Mumsigt värre! 

Ska kanske nämna också att det är gymt varmt ute idag, sommar typ ahah. Nej, men solen steker på och när vi va ute förut gick jag bara i t-shirt :) de gillas! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0