Träningsdagar

Mycket träning är det nu och jag älskar det :) Idag gick jag för att möta upp Ulla för tennis och när jag sitter i hennes bil säger hon att vi åker och ser om vi kan träna med min son lite (han är asduktig) så vi åkte en timma genom små mysiga ställen och kommer fram till värsting anäggningen med hur många hus, stugor, lägenheter, golfbana, tennis, paddel och fotboll. Ja allt, till och med ett oöppnat 5-stjärnigt hotell.

Det har de byggt, byggt och byggt och när de var färdiga med allt är det inte många alls som köpt hus och sånt där så det mesta står tomt och därför har de ännu inte öppnat hotellet som har stått där i några år. Det är så himla synd för det är jättefint och allt sånt men så går det ibland. Nu gör de allt för att försöka få det lite uthyrt och så. 

Vi fick iaf lite tennisträning av riktig tränare så nu vet man vad man gör för fel och så vad man ska träna på och lite. kul. Efter det spelade vi lite själva och sedan drog vi hemåt igen så det blev några timmar borta där. Hemma stekte solen på så jag tog på mig bikini och satte mig i min stol i mitt rum, öppnade fönstret och solade. Hur skönt var inte det då liksom. Älskade det. Nu efter dusch och lite har jag fått ltie färg faktiskt. Visst att det är lite så det försvinner direkt men vad gör väl det? 

Nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan slänga in mina sängkläder i torken och sedan ska jag ta på mig skorna och jackan och gå en sväng in till centrum tänkte jag. Titta lite och bara ha de bra. Se på all julbelysning som snart lyser när solen gått ner och sedan tar jag strandpromenaden på vägen hem och kanske stannar och tar ett glas vin eller något.

Idag har jag haft lite träningsvärk i benen och imorn väntar väl mer antar jag och då är det dags för fotbollsträning igen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0